گفته بودی

عشق شیشه ای



 

ﮔﻔﺘﻪ ﺑﻮدی ﺑﺮاﯾﺖ ﭼﯿﺰی ﺑﻨﻮﯾﺴﻢ


ﭼﯿﺰی ﻧﻤﯽ ﻧﻮﯾﺴﻢ
........ !


ﭼﺸﻢ ﻫﺎﯾﻢ را ﮐﻪ ﺑﺨﻮاﻧﯽ


 ﺑﺮای ﺳـــــــــــﺎل ﻫﺎ از ﺗﻮ ﻧﻮﺷﺘﻦ ﮐﺎﻓﯽ اﺳﺖ



نظرات شما عزیزان:

مهسا
ساعت21:24---24 بهمن 1393
سلام ابجی بخدا پیش این وبت کم میارم خیلی قشنگه عزیز دلم ممنن که سر میزنی
پاسخ:بابا ابجی این چی حرفی


معصومه
ساعت18:19---18 بهمن 1393
سلام
امیدوارم حالت خوب باشه.من وبلاگمو چندماهه راه اندازی کردم ووبلاگایی روکه ازنظرم قشنگ هستن رولینک میکنم.امیدوارم شمام به وبم بیاین ونظربدین.حتمابیاین
پاسخ:چشم


شبنم&عرفان..عشق پاک ما
ساعت13:17---6 بهمن 1393
ممنونم که به من سر زدید وبلاگ عااااااالی وزیبای داری عزیزم من لینکت کردم
پاسخ: مرسی ابجی شبنم وداداش عرفان


saeedsingle
ساعت16:42---30 دی 1393

سلام ابجی رز تویی؟؟؟
خیلی خوشحا شدم بازم میبینمت
الانم جات خالی مشهدم بعدم میریم گرگان ایشالا برگردم حتما میام پیشت

پاسخ: سلام داداشی خوبی سفر خوبی داشته باشی مواظب خودت باش



مجید اصغرزاده
ساعت20:56---29 دی 1393
بیگ لایک قشنگ بود.آبجی لطفا بیا وبم و درباره آهنگ وبم نظرتو بگو ممنون
پاسخ:چشم داداش مجید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






tags:
/ دو شنبه 29 دی 1393برچسب:, / 13:52 / یه عاشق /
miss-o